• Reklamacje i zwroty

Respektując ustawę "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny. Zadowolenie Klienta z usług najutro24.pl jest dla nas najważniejsze, dlatego zależy nam, aby proces zakupowy w naszym sklepie online przebiegał bezproblemowo i z korzyścią dla Klienta.

30 dni na zwrot towaru
1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 30 dni.

2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować nas: najutro24.pl (np. w formie maila na adres: kontakt@24manager.pll), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia lub wysłać oświadczenie razem z towarem.

3. Wzór oświadczenia znajdą Państwo poniżej. Gotowy formularz jest również dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce "Regulamin".

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Reklamacje i zwroty
Wypełnij formularz
odstąpienia od umowy

Reklamacje i zwroty
Wyślij go mailem lub włóż do paczki ze zwracanym produktem

Reklamacje i zwroty
Niezwłocznie odeślij produkty na nasz adres ul. Unii europejskiej 24
32-600 Oświęcim

Reklamacje i zwroty
W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze

Reklamacje
Wszystkie produkty dostępne w bdsklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy.

Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
- przesłać zgłoszenie na adres mailowy: kontakt@24manager.pl
- przesłać zgłoszenie na adres ul. Unii europejskiej 24 , 32-600 Oświęcim.
- przesłać zgłoszenie poprzez stronę internetową bdsklep.pl klikając sekcję ‚Zgłoś reklamację’

 

Reklamacje możesz zgłosić bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta, na adres email: kontakt@24manager.pl. Możesz również skorzystać z formularza poniżej, wybierając numer zamówienia, którego reklamacja dotyczy. Rozpatrzeniem Twojego zgłoszenia zajmiemy się w najszybszym, możliwym terminie. Zwykle cały proces nie trwa dłużej niż 7 dni.